Ashish

Verzenden

10:30

Verzenden

VERZENDEN EN VOORRAAD

1. Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat u een melding krijgt dat u maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn €4,95. De verzendkosten naar een adres in België zijn €7,95. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

3. Is het mogelijk om de order af te halen?

Het is mogelijk om een order af te halen. Dit kunt u doen door te kiezen voor ‘afhalen’ bij het plaatsen van uw order. We willen u tevens vragen om ons per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat u de order komt afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat u deze direct mee kunt nemen. Houdt er altijd rekening mee dat u minimaal twee uur nadat u van ons persoonlijk de ophaalcode heeft ontvangen terecht kunt voor het afhalen, gezien de verwerkingstijd van de order.

4. Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?

We verzenden naar alle landen buiten Nederland. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

5. Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?

In Nederland wordt uw pakket met PostNL geleverd en in België wordt uw pakket geleverd met DPD.

6. Leveren jullie ook op zaterdag?

PostNL levert in Nederland op zaterdag de pakketten af. In België worden de pakketten door DPD niet op zaterdag afgeleverd en zult u zodoende uw bestelling van vrijdag op maandag ontvangen.

7. Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?

Het komt heel regelmatig voor dat uw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat er één van de twee pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen over de levering van uw order via klantenservice@prikkabelled.nl. Ook kunt u de levering volgen via de traceercodes die u heeft ontvangen per email.

8. Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende werkdag te ontvangen?

In Nederland kunt u nog tot 20:45 bestellen, om uw order de volgende werkdag te ontvangen. We zijn hierbij wel afhankelijk van PostNL, maar normaliter wordt er de volgende werkdag geleverd. Voor Belgische klanten ligt de deadline op 14:45.

9. Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Wanneer wij uw betaling direct hebben ontvangen voor 20:45 (voor Nederlandse afleveradressen) of voor 14:45 (voor Belgische afleveradressen), dan zal de bestelling de volgende dag worden aangeboden door PostNL. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en dinsdag geleverd.

Staat uw vraag er niet tussen bekijk dan al onze veelgestelde vragen. Mogelijk staat het antwoord op uw vraag daar wel tussen. Uiteraard kunt u ons ook benaderen via webchat, telefoon (T: 085 2500 468), of via het contactformulier.